Velká pardubická má nového hlavního partnera
Podobně jako Jan Perner a železnice i Velká pardubická bezesporu neodmyslitelně patří k našemu městu. Je to reklama, díky které naše město znají po celém světě. Rozhodně by byla škoda, kdyby tento již legendární dostih, jehož tradice sahá až do 19. století, byl omezen nebo v horším případě dokonce zrušen kvůli nedostatku finančních prostředků. Titulárního partnera měl dostih do loňského roku, čtvrt století ho sponzorovala Česká pojišťovna, potom spolupráci ukončila.
Léto je v plném proudu a jestli jste se zrovna vrátili z odpočinkové dovolené podobně jako já, možná Vám tahle zpráva unikla. Podle mě by to byla škoda. Dostihovému spolku se po dlouhém vyjednávání podařilo uzavřít partnerství se společností SPGroup, pod kterou spadá Slavia pojišťovna. Ta se tak stane hlavním partnerem již letošního 129. ročníku Velké pardubické.
V dohodě platné na nejbližší tři roky se pojišťovna zavázala ke každoroční podpoře slavného dostihu v řádu milionů korun. Osobně jsem rád, že Dostihový spolek dokázal rychle zareagovat na odchod dlouholetého partnera, kterým byla Česká pojišťovna a našel jeho plnohodnotnou náhradu. Jsem přesvědčený, že pokud by se nového partnera nepodařilo najít, dostih by muselo podpořit město a kraj.
Podle informací, které se ke mně dostaly, partnerství by mělo trvat minimálně tři roky, tedy včetně 131. ročníku Velké pardubické s možností prodloužení spolupráce. Zároveň chci zmínit, že spolupráce nespočívá pouze ve finančním plnění, ale zároveň obsahuje další formy, jako je například marketingová propagace.